6 Oct 2015


Hei, og velkommen til bloggen min!
Jeg ble født i Norge for 46 år siden. Men jeg tilbrakte mesteparten av barndommen, som misjonærbarn, i Hong Kong. I 1991 giftet jeg meg med min sveitsiske mann.Etter nesten ett års reising,bosatte vi oss i Sveits, hvor vi har bodd siden.Vi har fire barn i alderen 16-23. 

For ca. 10 år siden, begynte jeg å skrive kristne sanger på engelsk. Det har vært en spennende reise, og jeg vil gi Gud all ære!
I denne bloggen, ønsker jeg å dele litt fra disse ti årene, med sine opp- og nedturer, og hvordan Herren ledet meg gjennom det hele.
Men jeg vil ikke bare ta deg med på en tur tilbake i tid......For det aller beste er like rundt hjørnet! Jeg er på vei til å ta mine første skritt til å lage min aller første CD!:-) Så hvis du er så spent som jeg er, inviterer jeg deg til å bli med meg på mitt musikalske vågestykke:-)

No comments:

Post a Comment